Ürün teslimat süreleri genellikle kargo firmasının taahhüt ettiği süreye (genellikle 2-3 gün) bağlı olarak değişmektedir. Tedarik sürecinde herhangi bir aksilik olması durumunda, Müşteri Hizmetleri tarafından e-posta yoluyla bilgilendirilirsiniz. Toptan yapılan alışverişlerde kargo ücreti alıcıya aittir.

Adresinizde anlaşmalı kargo şirketlerinden biri bulunmuyorsa, bu durum “mobil bölge” olarak değerlendirilir ve haftanın belirli günlerinde teslimat gerçekleştirilir. Kargo ücretleri ve tedarik süreci il, ilçe merkezleri için geçerlidir. Diğer bölgelere yapılan teslimatlar da ekstra kargo ücreti talep edilebilir.

“Tedarik Sürecinde” uyarısı, sipariş ettiğiniz ürünlerin bir kısmının henüz stoklarda bulunmadığını ifade eder. Bu durumda, tedarik süreci başlar ve siparişinizin tamamı hazır olduğunda kargoya verilir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde, sistem otomatik olarak kayıtlı e-posta adresinize ve cep telefonunuza kargo gönderi bilgilerini gönderir. “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden de siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Teslimat sırasında, kargo paketini imzalamadan önce kontrol etmeniz önemlidir. Herhangi bir hasar veya eksiklik durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız önerilir.

Kargonuz yanlış adrese yönlendirilirse, “İletişim” sayfasından bize bilgi vererek sorunun düzeltilmesini talep edebilirsiniz.

Teslimat adresinizi değiştirmek istiyorsanız, siparişinizin tamamı tedarik sürecindeyken “İletişim” sayfasından bize bilgi vermeniz gerekmektedir.

Hasarlı veya kırık gelen bir ürünle karşılaştığınızda, teslimat sırasında “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız ve bize bilgi vermeniz önemlidir. Bu süreç, ürün değişimi için hızlı bir şekilde tamamlanır.

Ürün paket içeriğinde eksiklik olduğunu fark ederseniz, teslimat sırasında “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatarak veya iletisim@toptancuzdan.com.tr mail adresinden bize başvuruda bulunarak sorunun çözülmesini sağlayabilirsiniz.