Ürün iadesi için talepte bulunmak istiyorsanız, satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde Müşteri Hizmetlerimize mesaj atarak başvuru yapabilirsiniz. Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi durumunda, ücretsiz iade imkanından faydalanabilirsiniz. Diğer iade durumlarında ise taşıma ücretleri müşteri tarafından karşılanmalıdır. İade edilecek ürüne ait promosyonlu veya kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir. İade şartları şu şekildedir:

  • İade mutlaka orijinal kutu/ambalaj ve faturası ile yapılmalıdır.
  • Bütün standart aksesuarlar hasarsız ve orijinal paketleri içinde gönderilmelidir.
  • Hediye olarak verilen promosyonlu veya kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Tüketicinin özel istekleri doğrultusunda hazırlanan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
  • Toptan satılan ürünler için iade söz konusu değildir.

İade işlemi için ürünü göndermeden önce, kargoda size iletilen İade/Değişim Formunu doldurmanız gerekmektedir. Kargo şirketine ürünü gönderirken alıcının bilgisini toptan deri cüzdan olarak belirtmeniz yeterlidir. Ayrıca kargo firmasının çağrı merkezini arayarak kurye talebinde bulunabilirsiniz.

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ambalajı, aksesuarları ve faturası kontrol edilerek iade işleminin onay durumu hakkında size bilgi gönderilecektir. Onaylanan iade durumunda, ürün bedeli iade başvurusundaki tercihinize göre 3 iş günü içinde geri ödenecektir.

Eğer ürün iade koşullarına uymuyorsa, ilgili ürün adresinize ücretsiz olarak geri gönderilecektir.

Ürün değişimi yapmak istiyorsanız, siparişi aldıktan sonraki 14 gün içinde İade/Değişim formunu doldurup ürünle birlikte bize göndermeniz gerekmektedir. Toptan alımlar için değişim söz konusu değildir.

Yeni aldığınız ürün arızalı veya kusurlu çıktıysa, sadece kargo görevlisi ile birlikte tutulan hasar tespit tutanağıyla işlem yapılacaktır. Teslimat sırasında ürün hasarlı çıktıysa, “Kargo Hasar Tespit Tutanağı” gereklidir.

İade/Değişim sürecini Hesabım sayfasındaki mesajlar bölümünden takip edebilirsiniz.